onsdag 23 september 2009

Mera garn!


Det var som att gå omkring i en godisbutik, när jag häromdagen var in i en garnbutik inne i stan. Reakorgen var en riktig fyndplats, så det blev några nystan. Nu gäller det bara att få lite tid över för att virka något av det också. Jag har påbörjat ett mumintroll och ett strå med smultron på. De dyker säkert upp här på sidan, när de är klara.
Jag och grannen Marie-Helene shoppade loss på Panduros stora rea och väntar nu spänt på att paketet ska dyka upp. Förhoppningsvis kan vi påbörja julkortstillverkningen i helgen. Färgtemat för årets kort är redan bestämt, så nu vill vi bara sätta tänderna i materialet och börja klippa, klistra, glittra och stämpla.
Tänk om dygnet kunde ha lite fler timmar, så att man hann med allt man önskar! Tur att jag inte jobbar också, för det hade jag aldrig haft tid med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar