lördag 11 maj 2013

Födelsedagskort med gråhårig dam

Jag tycker att denna dam är så flott och äntligen hittade jag ett lämpligt tillfälle att färglägga och använda henne. Till detta kort har jag använt mig av denna skiss:
Denna utmaning och mycket annat fint hittar du här: http://papirdesign.blogspot.no/2013/05/maiutfordringen.html

Jag har färglagt med Promarker & Spectrum noir
Klänning: plum, amethyst, orchid, lavender
Handskar: PP3, PL1
"Fjädrar": BT5, BT4, BT2
Hud: Vanilla, ivory, blush (kinder)
Hår: Coolgrey 4, 3, 2, 1 & orchid

5 kommentarer:

  1. Kolla min blogg i dag - du har vunnit mitt Papirdesign pris.

    SvaraRadera
  2. Kjempeflott kort du har laget av skissen vår. Takk for at du er med på utfordringen vår!

    SvaraRadera
  3. Så friske og fine farger du har brukt på dette kortet :-) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign!

    SvaraRadera
  4. Dette var jo kjempestilig!! Takk for at du deler med oss på Papirdesign :-)
    Og gratulerer med premien!!

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig tolkning av skissen! Kram!

    SvaraRadera