fredag 3 maj 2013

Kort med kram

Med detta kort är jag med i denna tävling hos Kenny K
Det var en bingobricka där man skulle välja en rad. Jag valde den andra vågräta raden uppifrån.

Lite info om kortet:
Stämpeln kommer från Kenny K
Pappret & textstämpeln är köpta hos K-design
Pärlor & metall kommer från Continenta
Jag har färglagt tjejen med promarkers enligt nedan
Hud: sandstone, vanilla, blush, ivory & babypink (läppar)
Hår: umber, cocoa, cinnamon, sandstone
Kläder: black & cool grey 5, 4, 3
Ögon: Grass, apple
Läppar: antique pink

4 kommentarer:

  1. Hej Marina!
    Superläckert kort!
    Vad kul att du vill vara med och tävla om min bloggcandy :)
    Ha en härlig helg!
    Kramar Mia

    SvaraRadera
  2. Tack Mia! Klart jag vill vara med och tävla när jag hittat din fina blogg! Trevlig helg & kram tillbaks :-)

    SvaraRadera
  3. Jätteläckert kort gillar kedjorna.

    SvaraRadera
  4. Love the papers you have used and fab layout.

    Thank you for playing along with Kenny K this week :)

    SvaraRadera