lördag 11 maj 2013

Grattis med Betty Boop

Jag har ju ganska nyligen insett hur roligt det är att skapa efter någon annans skiss. På nätet finns det mängder av skisser att följa. Idag hittade jag en alldeles ny skissblogg, som hade en väldigt inspirerande skiss. Direkt när jag såg skissen visste jag vilka papper och vilket motiv jag ville använda och här är alltså resultatet. Resultatet överensstämmer för en gångs skull med bilden jag hade i huvudet innan jag började rita, klista osv :-)

Här är den inspirerande skissen från http://miaochfiaskissar.blogspot.se
Jag har dock roterat skissen 90grader.

3 kommentarer:

  1. Läckert kort! Vad roligt att du ville vara med och tolka skissen!
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt fina bidrag :) Härligt kort!
    Kram Mia

    SvaraRadera